Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 9:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
me se kombaty libi, jako letadla - soutezeni me nelaka - bylo by mi lito letadla, takze tam tu 7,5 klidne vrazim, kdyz uz ji mam a to ero je na ni staveny

2vzduchoplavec - od easystara je ke kombatum zatracene dlouha cesta, nejdriv musis zvladnout canaryho, pak by to chtelo normaliho dolnoplocha a pak az premyslej o kombatu - s tim motorem ses mozna trochu unahlil, ojetou MVVS 3,5 nema cenu kupovat - zacnes tim, ze vymenis vybrus a zjistis, ze je ohnuta klika, navic to je asi se starym karburatorem, ktery je na dve veci (na nic a nahovno).
Jinak MVVS 3,5 je povedeny motor, ale kupoval bych ho urcite novy.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 11:05 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Jenze ten ojety je za petinovou cenu oproti novemu. Kdyz to bude krap, tak se hold vyhodi. Ale jinak souhlasim, ze je prede mnou jeste dlouha cesta. A to podelany pocasi me to nijak neulehcuje - kdo ma v tomto letat?! :cry:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 11:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
To jako myslis za 400 i s vyfukem a postovnym? No tak to by slo.

Vitr uz me taky pekne stve, ale ty musis jeste zabehnout motor, ne? Na to ti vitr nevadi.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 11:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
ojetou MVVS 3,5 nema cenu kupovat - zacnes tim, ze vymenis vybrus a zjistis, ze je ohnuta klika, navic to je asi se starym karburatorem, ktery je na dve veci (na nic a nahovno).

J3endo : ručím za to že nebude muset vyměnovat výbrus že nebude ohnutá klika a že i se starým karbecem šlape jak pila. na nic a na hovno zřejmě budou ruce které to neumí naladit. uznávám že nové karbecy jsou lepší ale tvá přimočará rozhodnutí která vydáváš tady na tomto fóru mě docela baví.

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 11:50 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
Tak to je 3,5 od tebe? Tak to jo, tobe bych veril, ze se umis o motor postarat a mozna i to, ze si s nim nikde netrisknul. Ale jinak bych neznamy starsi motor urcite nekoupil, leda za cenu vyfuku.

Verim tomu, ze kdyz jses na motory expert, tak si poradis i s tim starsim karburatorem, ovsem to nic nemeni na tom, ze pro zacatecnika to urcite neni.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 13:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.1.2004
Příspěvky: 1451
Bydliště: chocerady
proc kamos ma taky starsi MVVsku a slape mu dokonale.je na napsany jeste MADE IN CZECHOSLOVAKIA jenom ma trochu nizsi vykon.a tata pretim nez sem mu pucil kombata tak lital jenom s nekolika minitornady.nic rychlejsiho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 13:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Jojo je to motor od Radima. Doufam, ze pofrci. Prave jsem se vratil z totalniho fiaska pri pokusu nahodit ASP 7.5 ccm. Jsem uplne zplavenej, baterka na zhaveni vybita a motor ani neskytnul!!! Navic mam peknou modrinu na ukazovacku, jak me do nej nekolikrat praskla vrtule - a to jsem mel kozenou rukavici!

Postupoval jsme presne dle tohoto navodu: http://www.volny.cz/kolmanl/motory/spousteni.htm (ten jedny se mi povedlo dat do Pocket PC a vzit ho s sebou do garaze (nemam tiskarnu).

Ale ten proklatej motor ani neblafnul. Svicka pritom zhavila jak ma (oranzova barva). Jsem znicen. :evil:

AHA! Ted si ctu navod od ASP a tam se pise, ze se ma startovat s plynem na 1/3 - ja startoval s maximalne otevrenym karburatorem - plny plyn. A hlavni jehlu jsem oteviral o 2 - 3 otacky, ale doporucuji jen 1.5 otacky. Mohlo by to byt tim?

Zvlastni je, ze kdyz tocim jehlou kroutitkem hlavni jehlu, tak nepozoruju v karburatoru zadny pohyb. Nemelo by se tam neco viditelne otvirat / zavirat nebo aspon otacet?


Naposledy upravil Vzduchoplavec dne sob 27.05.2006 14:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 13:57 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
taky jsem z nej kdysi silel

pokud te vzal pres prsty, alespon kope a to je dobre, me nedelal ani to

hlavni jehlu neuvidis, hlavne nesahej na volnobeznou jehlu

me se ho podarilo nakonec nastartovat az s pomoci akumy, karbec skoro zavrenej, mezirka mensi nez 1mm a bylo nutne mu nalejt primo pod svicku


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 14:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.4.2006
Příspěvky: 3536
Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
Jojo, zrovna si ctu tvuj vytezny postup zde ve foru. Az se mi dobije zhavici baterka, tak ho zkusim taky. Jeste bych se rad zeptal:

1) Motor jde hodne ztezka v horni uvrati - je to v poradku?

2) Jak poznam, ze je motor prechlastany? Vylival jsme z vyfuku palivo asi 10x, ale nevim, zda to nedelam predcasne. Cetl jsem, ze se to pozna tak, ze v horni uvrati jde motor obzvlaste ztuha. Ja mam pocit, ze mne jde ztuha porad stejne hodne.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 14:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 15.2.2006
Příspěvky: 1609
Bydliště: Praha
tak ho otoc hlavou dolu a poznas co znamena skutecne hodne ztuha - ale radsi neblbni at ho neznicis :wink:

vylivat palivo z vejfuku nikdy neuskodi, nema tam co delat

me taky sel v horni uvrati dost ztuha, trvalo to asi 3 nadrze


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 14:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 18.1.2004
Příspěvky: 1451
Bydliště: chocerady
cim je ten motor tesnejsi tim lip.a zkus ho nahodit dkyz ho zavres tak na volnobeh skvira asi tak 1,5-2mm tak je to jednodusi hlavne kdyz ho tocis prstem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 27.05.2006 15:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 9.2.2005
Příspěvky: 292
Bydliště: Jihlava
Chlapi Thun (od Pavla Steina) s triapulkou je snad nej ero na kombat...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 01.06.2006 16:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2006
Příspěvky: 972
Bydliště: Valašské Meziříčí
musím souhlasit s krteckem , thun je perfektní ero , s 3,5 letí slušně

Bohužel jsem ho díky jednomu pos**** lanovodu rozsekal :x , ale už se pracuje na dalším
:D

_________________
Katana 3m ZDZ160 a další 3m v přípravě


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz