Vzduchoplavec
|
Napsal: sob 27.05.2006 19:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Bezel! ASP motor 2x bezel! Sice se mu VUBEC nechtelo, ale podle j3ndoveho postupu nakonec naskocil! Ovsem pak se mi vyklepaly sroubky u karburatoru a nebaje u sebe imbus jsem to musel zabalit. Zjevne ty perove podlozky maji byt pod sroubky karburatoru a ne u vyfuku... Taky nevim, proc tam nedali ty podlozky 4 misto dvou
Vybehal jsem sotva 1/3 nadrze, takze o zabehnutem motoru nemuze byt ani rec. Zitra budu pokracovat. Naskakovat se mu zatim 2x nechce...
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Ja jsem je dal taky nejdriv pod vyfuk, ale kdyz na me po chvilce turovani vypadl sroubek z karburatoru, lehce jsem znervoznel a dal ty podlozky pod srouby karburatoru. K vyfuku, jsem dal alepson takove papirove podlozky, co jsem nasel u sroubku z motherboardu PC a poradne jsem to dotahnul. Uvidime, co to zitra udela.
Me ty vyfukove srouby prisly delsi - s delsim zavitem, tak by se snad nemusely tak povolovat.
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
tak to ti gratuluju, jeste tak 5 nadrzi a budes startovat na prvni tuknuti, hlavne ten zabeh neuspechej
ty podlozky podle me patri pod vyfuk, s karburatorem jsem u 7,5ky zadnej problem nemel, mozna ze jsem to dost utahl a budu se strasne divit az to budu rozebirat
zato ted u 12ky z problemu s karburatorem nevychazim, alespon jsem se ho naucil rozebirat a budu se muset naucit i nastavit volnobeznou jehlu
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Neboj, neuspecham. Podle vseho pocasi bude stat za prd, tak budu behat na sucho v garazich. Akorat musim poradne vetrat, protoze tam je v okamzeni modra mlha. Ale s hlukem to je dobre. Mimo garaz to je slyset jen decentne, ale uvnitr je kraval solidni - zvlaste kdyz je motor v otackach.
Chtel jsem se zeptat jeste na vibrace. Zvlaste ve volnobehu se cely model trese a to pomerne HODNE. Ani se nedivim, ze se ty sroubky vyklepaly. To je normalni ze cely mdoel takhle silene vybruje?
S tema podlozkama uvidime. Zitra dam vedet, jestli me upad vejfuk nebo ne.
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
vibrace jsou normalni, musis si nastavit klidny volnobeh a vibrace se znatelne zmensi, ale na to je jeste brzo
ted ho mas trapit na plny plyn a otacky snizit vysokou bohatosti smesi - musis ho utapet v palivu a postupne ochuzovanim zvysovat otacky
problem toho meho motoru byl, ze se na plny plyn neudrzel a zatahoval se a chcipal, takze mi to vsechno trvalo podstatne dyl
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Me se ho dari dostat do otacek i kdyz mu to trochu trva. Jednou mi take chcipnul v maximlanich otackach, ale jinak se docela drzi. Nicmene jsem ho trapil pomerne kratce (jak jsem psal cca 1/3 nadrze), takze je jeste predcasne soudit.
Takze mam dat plny plyn a snizovat otacky otviranim jehly? To ma jaky ucel? Myslel jsem naopak, ze mam jehlu nastavit tak, aby v plnem plynu mel motor maximalni otacky "jako pila"...
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: sob 27.05.2006 20:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
motor je pri zabehu potreba dobre mazat, takhle ho proplachujes nadmernym mnozstvim paliva i oleje a lepe odplavujes necistoty
prvni nadrz urcite propal nabohato, pak uz to muzes zacit postupne ochuzovat
|
|
Nahoru |
|
|
Vigo
|
Napsal: sob 27.05.2006 21:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.4.2005 Příspěvky: 3072 Bydliště: Praha východ Obrázky: 6
|
Zitra budu poprve ozivovat ASP4 slint uz se tesim
Stavba se mi desne tahne a bracha si dnes prinesl domu sonica a za den to skoro slozil to je nespravedlivy. Me ceka jeste vlepeni motorove prepazky vybaveni a hlavne povrchovka Za to pocasi jsem skoro rad aspon me nemrzi ze nelitam.
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: ned 28.05.2006 8:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Vigo: Nojo, Sonic a potazmo Cannary jsou asi na stavbu hodne jednodusi. Tam je model jiz potazen a motorove loze uz je tam pripravene se vsim vsudy.
Kazdopadne dej vedet, jak ti ASPcko beha a jak se ti ho povedlo nahodit! A taky me HODNE zajima, jak pobezi brachovi ten Sonic - puvodne jsem si chtel koupit jeho, ale odradili me, ze preci jen pro uplneho zacatecnika to chce vetsi kubaturu motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
Vigo
|
Napsal: ned 28.05.2006 19:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.4.2005 Příspěvky: 3072 Bydliště: Praha východ Obrázky: 6
|
No tak jsem dneska makal celej den a udelal spoustu prace. Porad me ale spusta prace ceka. Mimo jine jsme dnes s brachou probouzeli motory
Predem napisu ze jedina ma zkusenost se spalovakem je s 2.1ccm z auticka Tamya. Puvodne jsem chtel MVVS 3,5 (podporit domaci vyrobu) ale nemeli ho tak jsem koupil ASP 4. Za vrtuli jsem startoval poprve. Starter zatim nemame (setrime ) Prvni sel na radu brachuv MVVS 4,6ccm. Zhavime z C burtiku ze setu od auta. MVVS se brachovi nedarilo nahodit asi hodinu obcas to jen skytlo az se vybilo zhaveni. Nakonec jsem nastoupil ja odpocatej a po vymene zhavici baterie jsem to po cca 10min. nahodil. Potom jsme to nechali na plnej kotel v malejch otackach s bohatou smesi jet nadrz . Beh byl peknej po chcipnuti vychladnuti a pokusu o nahoz se tomu ale zase moc nechtelo.
Pak jsem vzal svuj ASP4 naprvni pocit mensi komprese (zrejme zpusobeno vyrazne vyssim vykonem MVVS 1,1k vs ASP 0,87k). Otocil jsem hlavni jehlu podle navodu a otevrel plyn na cca 2mm. Prvni nahoz to skytlo na druhej vic a na treti se to rozbehlo Motor jsem nechal chvili jet ale byl tak bohatej ze palivo doslova teklo z vyfuku a na plnej bezel jak na volnobeh. Po case jsem ho zacal ochuzovat a lehonce ho roztocil. Jediny problem co jsem hned zjistil byla netesnost vyfuku ve spoji (v puleni) odkud teklo nespalene palivo. To jsem hned zatesnil hermetikem.
Takze resume. MVVS dost tezke ho nahodit ale jede moc pekne. ASP naskocil hed bez trapeni a jede taky fine.Svicky v obou Novarossi. Verim ze to MVVS se serizenim zlepsi a hlavne uz brzo bude starter...
uff to je slohovka
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: ned 28.05.2006 20:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Pekne! Tak ja prihodim svou zkusenost s densnim zabihanim ASP 7.5 ccm.
Vcerejsi den byl podobny tomu vasemu (taktez jsem startoval rukou) - prvni kolo bez uspechu - motor ani nevzdechnul - zhavici baterka se vybila. Po dobiti jsme motor nahodil (skvirka v karburatoru cca 1 - 2 mm). Ale vyklepaly s eme sroubky z karburatoru, tak jsme to zabalil a pokracoval dneska.
Startovani bylo opet lehce problematicke, ale nakonec se to vzdy nejak povedlo (obvykle po nekolikerem vylivani paliva z vyfuku a obraceni modelu hlavou dolu). Strasne se mi libil zvuk motoru v plnych otackach, tak jsem ho sem tam prohnal naplno, doufam, ze jsem m u tim neublizil. Projel jsem cca 2 nadrze, ale zatim motor stale naskakuje mizerne. Bude to jeste chtit par jizd.
Jinak z vyfuku doslova triskaly gejziry oleje a vsechno kolem mam zamastene. Obleceni, vysilac, kufrik s naradim, batoh - proste vsecko. Z vyfuku take notne odkapaval olej, tak nevim, zda to stekalo z usti a nebo to nekde netesnilo.
Motoru jde do otacek s citelnym zpozdenim, ale asi by se to dalo vyladit lepe - ale preci jen jsem jeste v zabehu.
Umisteni perovych podlozek pod karburatorove srouby pomohlo. Po dojeti srouby drzely a nevyklepaly se jako posledne. Srouby vyfuku podlozene papirovymi podlozkami drzely take dobre.
Vydim to tak, ze nez vzletnu, tak vyjedu jeste jednu nadrz na zemi a pak se s tim pokusim letet. Preci jen zabeh v garazich je dost neprakticka vec. Neustale se musi vetrat, protoze behem par vterin jsou cele prostory zamorene modravym dymem...
Naposledy upravil Vzduchoplavec dne ned 28.05.2006 20:30, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Vigo
|
Napsal: ned 28.05.2006 20:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.4.2005 Příspěvky: 3072 Bydliště: Praha východ Obrázky: 6
|
No to je prave zajimave. Brachovo MVVS necoudilo ani pri extra bohate smesi tak jako ASP. Jo a kamos ma v cessne ASP 4takt a to je teprve zvoucek. Nadhernej brucoun.
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: ned 28.05.2006 21:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
Nevim kde si prisel na ten vyssi vykon MVVS 3,5 - mozna s ladenym vyfukem pokud ho porovnavas ASP 4 s dusitkem. Ale jinak podle toho co jsem mel moznost videt i podle papirovych udaju ma to ASP vykon mirne vyssi 0,03k - vzdyt ma taky vetsi kubaturu.
ASPcka mam 2 jedno kouri, druhe ne, spis zalezi na serizeni.
Pokud ti tece olej uprostred tlumice, nekdy pomuze utahnout ten sroub napric tlumicem, jindy je to potreba zatesnit silikonem. Kazdopadne, az pojedete na normalne bohatou smes, nebude to kourit skoro vubec a voleje bude take vsude min.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|