Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Spalovací motory, výfuky, vrtule, palivové soustavy, kouření­...

Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod CELERON v 11/7/2015, 12:49

V poslední době po cca 2 letech provozu pozoruju zhoršený reakce ZDZ90 na plyn. Třeba po ubrání plynu na zemi na minimum jsou pokaždý jiný otáčky. Rozdíl je dost velkej, řádově 400-500 ale otáčky jsou stabilní. Za letu je přechod na střední otáčky skoro skokovej, pak je půl páky skoro stejnej a pak najede na maximum. Přitom poloha kdy skočí na střední otáčky a nebo zase spadne na minimum jsou cca 1/4 páky rozdíl. I reakce na změnu je taková "opožděná". Ještě vloni jsem nic z toho nepozoroval, reakce perfektní.
Prošel jsem ovládání plynu, vůle minimální. Servo HS5565MH, (7,4V/0,09s/60st) nevypadá, že by kmitalo či jezdilo nějak divně. Vrtule a muffler stále stejnej, palivo taky. S jehlama jde hnout hodně těžko, nevěřím, že by se pohnuly, sonda je na značce, po výměně svíčky žádná změna .
Po čem jít? Někde něco přicpanýho nebo ochozenýho ve Walbru, nějaký membrány nejsou v stavu jako dřív, zakarbonovanej výfuk? Nebo přeci jen servo? Problém je ta pakárna při hledání pokus omyl, demontáž a vrácení motoru je dobrá hodina práce a chci lítat a ne si hrát na mechanika.
Díky za případný rady.
Jirka
Naposledy upravil CELERON dne 12/7/2015, 13:14, celkově upraveno 1
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Dibný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod Dzordzik v 12/7/2015, 11:58

Zkusil bych zkontrolovat sítko na karburátoru a když bude zasraný vyčisit a pro jistotu dát karbec na ultrazvuk. Předpokládám že tankuješ N95? Co máš za filtr v nádrži?
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Dibný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod bulldog v 12/7/2015, 13:02

Dzordzik napsal:Zkusil bych zkontrolovat sítko na karburátoru a když bude zasraný vyčisit a pro jistotu dát karbec na ultrazvuk. Předpokládám že tankuješ N95? Co máš za filtr v nádrži?



Teď dávej bacha.......Já měl před týdnem to samé.Seřizovali mi to machři a NIC.
Pak jsem se nasral a utáhl jsem volnoběžnou jehlu a zkoušel jsem přidávat plyn abych cítil odezvu v další půlce kniplové dráhy...OUHEJ ... JE TO TAM.Jede jako prase. jupiiija
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: Dibný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod bulldog v 12/7/2015, 13:04

CELERON napsal:V poslední době po cca 2 letech provozu pozoruju zhoršený reakce ZDZ90 na plyn. Třeba po ubrání plynu na zemi na minimum jsou pokaždý jiný otáčky. Rozdíl je dost velkej, řádově 400-500 ale otáčky jsou stabilní. Za letu je přechod na střední otáčky skoro skokovej, pak je půl páky skoro stejnej a pak najede na maximum. Přitom poloha kdy skočí na střední otáčky a nebo zase spadne na minimum jsou cca 1/4 páky rozdíl. I reakce na změnu je taková "opožděná". Ještě vloni jsem nic z toho nepozoroval, reakce perfektní.
Prošel jsem ovládání plynu, vůle minimální. Servo HS5565MH, (7,4V/0,09s/60st) nevypadá, že by kmitalo či jezdilo nějak divně. Vrtule a muffler stále stejnej, palivo taky. S jehlama jde hnout hodně těžko, nevěřím, že by se pohnuly, sonda je na značce, po výměně svíčky žádná změna .
Po čem jít? Někde něco přicpanýho nebo ochozenýho ve Walbru, nějaký membrány nejsou v stavu jako dřív, zakarbonovanej výfuk? Nebo přeci jen servo? Problém je ta pakárna při hledání pokus omyl, demontáž a vrácení motoru je dobrá hodina práce a chci lítat a ne si hrát na mechanika.
Díky za případný rady.
Jirka

Je to jen bohaté na volnoběžné jehle.......
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod CELERON v 12/7/2015, 13:12

Dzordzik napsal:Zkusil bych zkontrolovat sítko na karburátoru a když bude zasraný vyčisit a pro jistotu dát karbec na ultrazvuk. Předpokládám že tankuješ N95? Co máš za filtr v nádrži?

Sítko jsem před touhle sezónou čistil, bylo tam pár chloupků z plstěnýho bimbátka. Lítám na V100 ta by neměla přes zimu dělat sraženiny. Z kanystru tankuju přes filtr z kapačky, takže nádrž je téměř sterilní. :-) Ultrazvuk mám, ale co naplnit? Benzín?
Spíš jsem myslel, zda netvrdnou/neměknou membrány či podobně. Nebo vibracema někde něco zaklepaný/vyklepaný.
Díky Bulldog za tip, vyzkouším.
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod Dzordzik v 12/7/2015, 15:14

Membrány sice mohou, ale tak starý ten motor asi není. 100oct je dobře. Taky na nic jiného nelítám. Zkus ještě jednou to sítko a podívej se na něj proti světlu, ono občas vypadá čisté ale přitom je zalepené a téměř neprůchozí. Plstěné bimbátko z nádrže zahoď a dej tam keramický filtr, seženeš v prodejně se sekačkama. Drahé ale téměř napořád a nepropustí nic a hlavně nic neuvolňuje.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Dibný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod Dzordzik v 12/7/2015, 15:16

bulldog napsal:
Dzordzik napsal:Zkusil bych zkontrolovat sítko na karburátoru a když bude zasraný vyčisit a pro jistotu dát karbec na ultrazvuk. Předpokládám že tankuješ N95? Co máš za filtr v nádrži?



Teď dávej bacha.......Já měl před týdnem to samé.Seřizovali mi to machři a NIC.
Pak jsem se nasral a utáhl jsem volnoběžnou jehlu a zkoušel jsem přidávat plyn abych cítil odezvu v další půlce kniplové dráhy...OUHEJ ... JE TO TAM.Jede jako prase. jupiiija


Tohle by taky mohlo být, nepíše nic o tom jestli zkoušel hýbat s volnob jehlou a jaké byly reakce. Na druhou stranu motor se sám od sebe nezačne takto chovat, vždycky to má důvod. Většinou problém s karburací nebo netěsnost.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Dibný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod bulldog v 12/7/2015, 16:32

Teď dávej bacha.......Já měl před týdnem to samé.Seřizovali mi to machři a NIC.
Pak jsem se nasral a utáhl jsem volnoběžnou jehlu a zkoušel jsem přidávat plyn abych cítil odezvu v další půlce kniplové dráhy...OUHEJ ... JE TO TAM.Jede jako prase. jupiiija[/quote]

Tohle by taky mohlo být, nepíše nic o tom jestli zkoušel hýbat s volnob jehlou a jaké byly reakce. Na druhou stranu motor se sám od sebe nezačne takto chovat, vždycky to má důvod. Většinou problém s karburací nebo netěsnost.[/quote]


To máš sice pravdu že to musí mít nějakou příčinu,samo se to nerozladí.Já jen reaguji na stav,který byl naprosto totožný s tím,co popisuje.
Mě to šlo do plných otáček na místě a zdálo se to být naprosto v pohodě.Seřídil jsem hlavní jehlu a dokonce mi to seřídil i Dalibor,ale mě to připadlo jako bych přidával plyn a prokluzovala by mi spojka,odezva od půlky plynu byla laxní,motor nezařval a neposunul éro vřed a dokonce jsem si myslel,že je krizovka ,že mě to neposlouchá.
Jasně,že jsem dával jinou vrtuli a po čtyřech letech už jsem si myslel že mohu motor trochu vybičovat-ochudit aby mi vrtule trochu zabučela...Nikoho z mých ladičů nenapadlo pohnout volnoběžnou jehlou a ikdyž na místě byly přechody dobré,nahoře to bylo bohaté a tak jsem si dal půl otáček a na zemi jsem začal od půlky vrkat...........napřed nic a jak jsem utahoval bylo citelněji znát každý rychlý zoubek na kniplu tam i zpět a teď když vrknu rychlými kmity od půlky výš,tak je to brus.Motor si sedl a potřeboval doladit.
Ano sedl si,protože já toho moc nenalétám,trvalo mi to pár sezon.Vždyť mám odlétáno tak 20-30 litrů benzínu...no nic moc.
Já si myslím,že motor má dost paliva a ucpané nebude nic,to by chcípal při ubrání a nebo na plný plyn.ony ty otáčky na volnoběh jsem měl přesně jak kolega popisuje -pokaždé jiné.No sralo mne to a proto jsem šel do ochuzení-vlastně doladění volnoběhu a tím jsem srovnal celý motor a hlavně přechody a volnoběh.
Vrtule už bučí.Já to hrozně záviděl Staňovi Vráblíkovi a Zdendovi Daňkovi a mám ZDZ 80RVJ a ten by si mohl při střemhlavém letu zabučet....podařolo se.
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod bulldog v 13/7/2015, 17:56

CELERON napsal:V poslední době po cca 2 letech provozu pozoruju zhoršený reakce ZDZ90 na plyn. Třeba po ubrání plynu na zemi na minimum jsou pokaždý jiný otáčky. Rozdíl je dost velkej, řádově 400-500 ale otáčky jsou stabilní. Za letu je přechod na střední otáčky skoro skokovej, pak je půl páky skoro stejnej a pak najede na maximum. Přitom poloha kdy skočí na střední otáčky a nebo zase spadne na minimum jsou cca 1/4 páky rozdíl. I reakce na změnu je taková "opožděná". Ještě vloni jsem nic z toho nepozoroval, reakce perfektní.
Prošel jsem ovládání plynu, vůle minimální. Servo HS5565MH, (7,4V/0,09s/60st) nevypadá, že by kmitalo či jezdilo nějak divně. Vrtule a muffler stále stejnej, palivo taky. S jehlama jde hnout hodně těžko, nevěřím, že by se pohnuly, sonda je na značce, po výměně svíčky žádná změna .
Po čem jít? Někde něco přicpanýho nebo ochozenýho ve Walbru, nějaký membrány nejsou v stavu jako dřív, zakarbonovanej výfuk? Nebo přeci jen servo? Problém je ta pakárna při hledání pokus omyl, demontáž a vrácení motoru je dobrá hodina práce a chci lítat a ne si hrát na mechanika.
Díky za případný rady.
Jirka


Jsem dychtivý na informace jak se ti podařilo problém vyřešit.......díky
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod CELERON v 14/7/2015, 11:56

Vydrž, vysypala se mi doma výpočetní těéhnika a priorita je obnovit, instalovat a spoustu věcí souvisejících. :-(
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod CELERON v 15/7/2015, 22:48

Dzordzik napsal: Plstěné bimbátko z nádrže zahoď a dej tam keramický filtr, seženeš v prodejně se sekačkama. Drahé ale téměř napořád a nepropustí nic a hlavně nic neuvolňuje.

Byl jsem kouknout k zahrádkářoj na filtry a mají jen bimbátko do křoviňáku. Bílej váleček průměr cca 20 mm, délka 35 mm. 75 CZK. Nátrubek s jedním ozubem na 4 mm hadici. Nojo, ale asi to nebude keramika, je to nějak podezřele lehký. Podle mě je to nějaký porézní plast. A taky je to dost velký, obávám se, že do půllitrový Pepsi to hrdlem uzávěru neproleze. Nebyl by prosím odkaz jak vypadá ta keramika?
Díky
Jirka
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod doubravka v 16/7/2015, 07:01

CELERON napsal:Byl jsem kouknout k zahrádkářoj na filtry a mají jen bimbátko do křoviňáku. Bílej váleček průměr cca 20 mm, délka 35 mm. 75 CZK. Nátrubek s jedním ozubem na 4 mm hadici. Nojo, ale asi to nebude keramika, je to nějak podezřele lehký. Podle mě je to nějaký porézní plast. A taky je to dost velký, obávám se, že do půllitrový Pepsi to hrdlem uzávěru neproleze. Nebyl by prosím odkaz jak vypadá ta keramika?
Díky
Jirka

to je presne ono. tohle pouzivam a spokojenost. tim hrdlem to projde jentak tak. a jestli mas pochybnosti,tak si vem petku sebou do toho kramu. :-)
doubravka
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 31
Registrován: 17/8/2009, 13:19
Jméno: Honza
Příjmení: Doubrava
Letiště: Pavlíkov
Hangár: Miles magister 3,6m
LA-7
Yak 55 SP
P 40 2,4m

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod FAF v 16/7/2015, 10:16

Filtry na bimbu nejsou keramické, to je blbost. Jsou plastové, jmenuje se to POREX. Filc zahoď hodně daleko, nebo věnuj nepříteli!
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod Dzordzik v 19/7/2015, 13:53

CELERON napsal:
Dzordzik napsal: Plstěné bimbátko z nádrže zahoď a dej tam keramický filtr, seženeš v prodejně se sekačkama. Drahé ale téměř napořád a nepropustí nic a hlavně nic neuvolňuje.

Byl jsem kouknout k zahrádkářoj na filtry a mají jen bimbátko do křoviňáku. Bílej váleček průměr cca 20 mm, délka 35 mm. 75 CZK. Nátrubek s jedním ozubem na 4 mm hadici. Nojo, ale asi to nebude keramika, je to nějak podezřele lehký. Podle mě je to nějaký porézní plast. A taky je to dost velký, obávám se, že do půllitrový Pepsi to hrdlem uzávěru neproleze. Nebyl by prosím odkaz jak vypadá ta keramika?
Díky
Jirka


Ahoj, to je přesně ono. Kupoval sem to v Husquarně s tím že mi prodejce řekl že je to keramika. Víc sem po tom nepátral. Funguje a do petky se vejde v pohodě.
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod CELERON v 19/7/2015, 21:53

Dneska jsem se dozvěděl, že ty Husquarna filtry/bimbátka jsou dvě navenek stejný. V jednom je vevnitř rachtací kulička jako zátěž, ve druhým nic. Předpokládám, že na naše použití je vhodnější s kulí. S motorovkou nebo křoviňákem se tolik neakrobatí. :-D
Kámoš na letišti pěl chválu na bimbátka do pilky Stihl. Jsou rozebírací, trubka sítko, v ní filtrpapír a zase další trubka sítko a vevnitř zase ta kulička. Asi 170 peněz.
CELERON
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 564
Registrován: 22/6/2010, 21:29
Jméno: Jiří
Příjmení: Bíba
Letiště: Nový Bydžov
Hangár: Funtana 2.6m ZDZ90
Extra 330 2.2m Roto 35
Zero A6M5 1.8m ASP91
Z50-L DLE40
Spacewalker 2.2m DLE2

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod Dzordzik v 20/7/2015, 00:30

Mám tu s olůvkem vevnitř. Nemyslím že je třeba řešit cokoli jiného ...
Je: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV, JMB, Mejzlík 28x12 3l, MKS 767/DS1210
Bejvávalo: Katana 3m, ZDZ 160, 2,7m Wigens MVVS 58
Uživatelský avatar
Dzordzik
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 956
Registrován: 4/4/2007, 16:13
Bydliště: Holešov
Jméno: Jirka
Příjmení: Chvátal
Letiště: Holešov
Hangár: Extra 300L 3m, ZDZ 160 B2RV Champion, JMB, Mejzlik 28x12 3l, MKS 767/DS1210.

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod lv v 20/7/2015, 07:03

FAF napsal:. Filc zahoď hodně daleko, nebo věnuj nepříteli!

Definuj.
Podľa môjho názoru je filc ďaleko lepší ako plast,
Uživatelský avatar
lv
Administrator
Administrator
 
Příspěvky: 1610
Registrován: 11/2/2007, 00:58
Bydliště: Trenčianska Turná
Jméno: Ladislav
Příjmení: Vašek
Letiště: ČSaSR
Hangár: Nieuport 11 2,8m
Čihák Rapid III. 2,8m
Katana 33% 2,6m

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod FAF v 20/7/2015, 08:51

lv napsal:
FAF napsal:. Filc zahoď hodně daleko, nebo věnuj nepříteli!

Definuj.
Podľa môjho názoru je filc ďaleko lepší ako plast,

Divím se, jak se tady kolem takové banality jako je obyčejné bimbo "mlátí prázdná sláma". Kdo chce mít problém, použije filc. Kdo nechce čistit karburátor od uvolněných chloupků z bimbátka, použije POREX. Howg!
Uživatelský avatar
FAF
Člen Akrofora
Člen Akrofora
 
Příspěvky: 414
Registrován: 19/11/2007, 16:06
Bydliště: Třešť
Jméno: František
Příjmení: Morkus
Letiště: Čenkov+ Dačice
Hangár: Yak 54 Pilot-RC ZDZ 112RV-J Ch
Extra 330 SC 107" - ZDZ 112 RV-J Ch

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod MomoBrut v 20/7/2015, 09:23

lv napsal:
FAF napsal:. Filc zahoď hodně daleko, nebo věnuj nepříteli!

Definuj.
Podľa môjho názoru je filc ďaleko lepší ako plast,


No, ono je to slozitejsi. Ten filc mozna lepe filtruje, ale zase z neho vypadavaji ty chlupy a spolu se soucasnym obycejnym benzinem totalne ucpou sitko v karburatoru. Vznikne takovy slem z chlupu a zbytku tech bioprimes, ktere do benzinu davaji.

Sitko v karbecu je opravdu dobre a funkcni, to neprospusti opravdu zadny bordel, problem ale je, ze se muze ucpat. Takze benzin filtrovat, aby se neucpal filtr v karburatoru. :-) vtipne, ale tak to je. Není smysluplny duvod, proc by si jeden mel zasirat sitko v karburatoru chlupy z bimbadla.

PS: Nechci delat reklamu na konkretniho dodavatele benzinu - od te doby, co pouzivam "premiovy", tedy mirne drazsi benzin, zadny slem v karburatoru nemam, nekolik let ... Plstene bimbadlo jsem pouzil naposled v roce 2004, kdyz to Jindra Doricak videl na servisu ZDZ (kdyz tam jeste tenkrat pracoval), jen dodal, plstene bimbadlo ne. :-)
Táhnout k sobě neznamená vždy letět nahoru ...
Uživatelský avatar
MomoBrut
Přispěvatel (video)
Přispěvatel (video)
 
Příspěvky: 919
Registrován: 24/2/2007, 11:27
Bydliště: Brno
Jméno: Miroslav
Příjmení: Balík, MSc., Ph.D.
Hangár: Yak 55M 2.8
Yak 54 2.8
Velox 2.6
Katana 2.2

Re: Divný reakce karburátoru ZDZ 90

Odeslatod bulldog v 20/7/2015, 13:41

CELERON napsal:Vydrž, vysypala se mi doma výpočetní těéhnika a priorita je obnovit, instalovat a spoustu věcí souvisejících. :-(
Jirka


Já tedy nevím proč řešíš bimbátko.Já mám doma za 5 minut vytočeno na soustruhu z oceli a filtriju přes sítko v plnící trubičce .
To ti motor nerozhýbe. Už jsi udělal co jsem psal? Nebo řešíš bimbo? Už to chodí?
Bimbo s tvou závadou nemá nic společného........tedy pokud není betonové,vyzkoušet můžeš i bez filcu a bez sítka.......tedy pokud netankuješ bordel.
Uživatelský avatar
bulldog
Propaguje AF
Propaguje AF
 
Příspěvky: 578
Registrován: 23/4/2007, 22:00
Bydliště: von Sternberg
Jméno: Zdeněk
Příjmení: Zehnálek
Letiště: jak kdy
Hangár: Arado 195 2,5m ZDZ 80RVJ Meta sokol L-40 3m s motorem MVVS 80 a polystyren Zlín 526

Další

Zpět na Spalovací motory

Kdo je online

Členové procházející toto fórum: Žádní členové a 1 návštěvník

cron