|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
sgames
|
Napsal: úte 27.06.2006 11:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2004 Příspěvky: 2825 Bydliště: dinoletiště u karviné
|
bez prevodovky?
_________________ Stoupak.cz - Portál pro všechny větroňáře, házedláře a jiné maníky :-D
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: úte 27.06.2006 12:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7121 Bydliště: Vsetín
|
bez prevodovky by to asi moc neletelo... mozna jak nejaky velice podmotorovany motorovy vetron,ale s prevodovkou... to by bylo neco jineho ne?
|
|
Nahoru |
|
|
georg
|
Napsal: úte 27.06.2006 12:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.8.2005 Příspěvky: 2403 Bydliště: letiště Točná, Praha
|
no nevim nebude to nic moc bych řekl dal bych tam střídák
_________________ kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
|
|
Nahoru |
|
|
SrAjni
|
Napsal: úte 27.06.2006 15:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 20.2.2006 Příspěvky: 1173 Bydliště: boRn to 3D
|
jj suhlasim s georgom daj si tam striedavy elektromotor vazi par gramov napriklad ja mam motor co vazi 56g a s 3clankom Lipol ma staticky tah okolo 1000g ! a ked si kupi aj lipolky tak budes mat model lahsi.Ja mam 3c 1050mAh a vazia 74 g ci tak niak k tomu by si si kupil nabijacku a balancer ale ak nechces tak tam aspon hod niaky prevod ved 1:1 to nema cenu moze ti ten motor zhoriet a mas po plechovke
_________________ Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
|
|
Nahoru |
|
|
Misho
|
Napsal: úte 27.06.2006 17:14 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 25.6.2006 Příspěvky: 10 Bydliště: Bacúch SR
|
Áno, mám MIG 480 na priamo. Rozmýšľaľ som o prevodovke, najlepšie by do trupu pasovala planétová prevodovka od Mp-jet, len neviem aký prevodový pomer. Na strieďáK zatiaľ nemám peniaze. Nabíjačku som si kúpil nedávno-X Peak 3+. Za tu cenu podľa mňa celkom dobrý stroj.
VEĽMI PEKNE VÁM ĎAKUJEM ZA VAŠE RADY
|
|
Nahoru |
|
|
majkl
|
Napsal: úte 27.06.2006 18:06 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.10.2004 Příspěvky: 160
|
jestli to v téhle konfiguraci poletí, tak to bude tak, tak. Nic pro začátečníka, jakmile uděláš pilotní chybu nic (motor) už tě nezachrání. Měl jsem 480 napřímo v hornološníku 103cm / 750g a nic moc. Skus převodovku, jakou ti ale bohužel neporadím, jsem "střídavej".
|
|
Nahoru |
|
|
dusi
|
Napsal: úte 27.06.2006 19:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.1.2006 Příspěvky: 1654
|
Misho píše: Áno, mám MIG 480 na priamo. Rozmýšľaľ som o prevodovke, najlepšie by do trupu pasovala planétová prevodovka od Mp-jet, len neviem aký prevodový pomer. Na strieďáK zatiaľ nemám peniaze. Nabíjačku som si kúpil nedávno-X Peak 3+. Za tu cenu podľa mňa celkom dobrý stroj. VEĽMI PEKNE VÁM ĎAKUJEM ZA VAŠE RADY
Nemáš to lietadlo nejaké ťažké? Štandardné servá? Vymeň ich za nejaké ľahšie. GWS Naro Pro 13 g úplne stačia.
Ak uvažuješ o planete MPJet a MIG 480, tak 3,8:1. Aby tie KANky vydržali odber, teda 8,5A a vrtuľu GWS 9 x 4,7. S tým môžeš počítať s výkonom 52 W a ťahom 460 g. Teda na hranici použiteľnosti.
Jednoznačne to chce odtučňovaciu kúru. A potom by to s prevodom 3:1 na plastovej prevodovke MPJet potiahol aj MIG 400/7,2 V pri odbere 7,5 A, výkone 47W a ťahu 460 g s vrtuľou 10 x 6.
Vrtuľa 12 x 6 a prevod 3,5:1 bude žrať 8,5 A pri výkone 50 W a ťahu 520 g.
_________________ Ďusi DepronTeam Taranis X9D+ (TGY-i6, FC-16),TopmodelCZ Astra, EPP JAK-7, Algol, E-III, B-25
|
|
Nahoru |
|
|
Misho
|
Napsal: stř 28.06.2006 8:29 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 25.6.2006 Příspěvky: 10 Bydliště: Bacúch SR
|
V trempíku mám dve servá GWS NAro-13g. Na odľahčenie modelu som rozmýšľal, že kúpim 2čl. Li-ion 1100mAh, ale asi si kúpim tú planétovú prevodovku.
|
|
Nahoru |
|
|
dusi
|
Napsal: stř 28.06.2006 17:59 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.1.2006 Příspěvky: 1654
|
Misho píše: V trempíku mám dve servá GWS NAro-13g. Na odľahčenie modelu som rozmýšľal, že kúpim 2čl. Li-ion 1100mAh, ale asi si kúpim tú planétovú prevodovku.
Prevodovku v každom prípade!
_________________ Ďusi DepronTeam Taranis X9D+ (TGY-i6, FC-16),TopmodelCZ Astra, EPP JAK-7, Algol, E-III, B-25
|
|
Nahoru |
|
|
Stistko
|
Napsal: pon 03.09.2007 20:06 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 8.7.2007 Příspěvky: 50
|
Teď s kamošem řešíme pohon Bellanca Decathlon 480. Je tam Mig 480 napřímo. Lítalo to s tím dobře, jen nesmělo foukat, ale po nějaké době je model nasáklý purexem a vystužen pevnými a těžkými dřívky a ze spoda pojištěn kobercovkou, takže nabral na váze.
Kamoš nelenil a objednal převodovku 1:4 (nebo 1:4,1, prostě něco kolem toho). Jakou vrtulu na to použít? S pohonem 8čl. NiMH 1100 mAh.
Lepší by byl asi menší převodový poměr. Jaký a s jakou vrtulou?
_________________ Il2 - Šturmovik: Depron, střídák, li-pol (80cm)
Me-109: 3,5 MVVS (110 cm)
Mitsubishi A6M Zero: O.S. Max 10 ccm (180cm)
Z-37 Agro: střídák (cca 100 cm)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: MaE a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|