Zaky
|
Napsal: stř 28.06.2006 22:12 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
Nedá
Vyjdi z údajů v plánku. Zkontroluj těžiště (radši trochu dopředu), zda není nesprávně výškovka (aby byla přibližně v nule), vyosení motoru (radši méně, upraví se při záletu), velikost výchylek s rozumem. Jestli to váží tak do 1,2 kg, tak to motor s přehledem utáhne.
Chce to spolehlivě naladit motor. Při prvním startu se osvědčuje, když letadlo této velikosti hodí pomocník nad vzrostlým obilím . Kdyby to nešlo uřídit, tak hlavně před ránou stáhnout plyn. Mě to zatím vždycky letělo Přeji ti totéž.
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 6:09 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
jj. díky. to moje ero dle plánu má vážit 800-1200g. me hmotnost výde cca 850g.ale je to konstruované na motor 1,5ccm-2ccm. motor ješte nemam koupený....ale je před dokončením.
jen taková otázka??? nedal by se spalovací motor nahradit el. mototrem?
newvíte jaký el. motor by nahradil spalováček 2ccm ?
|
|
Nahoru |
|
|
Zaky
|
Napsal: čtv 29.06.2006 7:53 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
Nahradit elektrikou by to asi šlo, jen je otázka, jestli dokážeš dostat na správné místo těžiště. Ze střídavých motorů by šlo použít třeba Python 100 nebo 200 od Čemecha. .
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: čtv 29.06.2006 8:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
to mi jako chces rict, ze python 100 ti nahradi 2,5ccm? si delas srandu ne?
dyt je asi tak 7x silnejsi pokud chces uvazovat o seriozni nahrade, potrebujes neco o vykonu (ne prikonu) min 400W a to spolu s regulatorem a baterkama, nebude levna sranda...
|
|
Nahoru |
|
|
Zaky
|
Napsal: čtv 29.06.2006 10:50 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
Omaha86 se ptá na náhradu 2ccm a ne 2,5 ccm, s Pythonem 100 to poletí, ale to bude tak asi všechno, s Pythonem 200 už by to mohlo mít vyšší tah, než hmotnost, při použití lipolek. Hmotnost elektro verze vyjde asi trochu nižší, než při použití spalováku. Těch 400 W, to už by byl asi docela hukot, ale ta cena. Záleží, jaké jsou požadavky na výkon.
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
blesk
|
Napsal: čtv 29.06.2006 13:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.11.2005 Příspěvky: 7121 Bydliště: Vsetín
|
j3nda píše: ja vychazel z jeho prvniho prispevku, kde mluvi o dvaapulce, ale i 2.0 ma cca 400W vykonu, python 200 ma vykon cca 150W coz je porad znacny rozdil a vaha takoveho motoru i s baterkama vychazi dost podobne, cena tak trojnasobna taky si myslim... pythonem stovkou bych asi nevytahl vetrone (2,5m,2kg) nahoru s 2ccm asp je to uz paráda...
|
|
Nahoru |
|
|
marcel
|
Napsal: čtv 29.06.2006 13:05 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 5.4.2006 Příspěvky: 17
|
ta p 200 by do toho sla ...........tah na tri clanky ma myslim neco kolem 1000g................kdybys to hned stavel jako elektriku tak to mohlo byt urcite lehci.....zalezi co z toho chces na tu dvaapulku to bude asi peknej pylon ..........400W!!!!.........nevim nevim vzhledem k tomu ze se ptas jestli to vubec poleti tak se to jevi jako tezke utraceni penez kdyz si spocitas kolik stoji takovy motor + baterky + regulator+nabijec
ono proud kolem 40A uz neco stoji..............to uz asi bude na 3s2p...
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 13:20 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
no, vec se má takto, mam spatné skušenosti se startováním benzínáků, a taky mi už vadí ten smrad, a všudypřítomný olej na modelech. Taky jsem trochu tím ekologem a ta elektrika je šetrnejší k životnímu prostredí, nesmrdí to, a manželka by konečně přestala nadávat že mi to v dílne furt smrdí...
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 13:23 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
tak me proste napadlo jaký motor by se vyrovnal výkonove spalováku 2ccm.mam zatim skušenost jen s ,,plechovkama,, tř. 400, 480, 500( na pětistovku už nemam regl.)
|
|
Nahoru |
|
|
Vigo
|
Napsal: čtv 29.06.2006 14:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.4.2005 Příspěvky: 3072 Bydliště: Praha východ Obrázky: 6
|
No nic proti elektrice, ale stou ekologií bych to neviděl tak růžově. Výroba a hlavně likvidace baterek to je pěkný svinstvo a nabíjíš to energií převážně z tepelných elektráren mno slušnej základ na pojednání o ekologii leteckého modelářství .....
To že je model upatlaný a hlučný to je fakt.
|
|
Nahoru |
|
|
georg
|
Napsal: čtv 29.06.2006 14:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.8.2005 Příspěvky: 2403 Bydliště: letiště Točná, Praha
|
elektro víde na stejno jako spalovak v ekologii souhlasim s Vigem
zatim to nejlepší je hodit to na gumičku to je poměrně ekologický
_________________ kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: čtv 29.06.2006 15:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Omaha86: S tou ekologii jsi me pobavil. Predpokladam, ze chodis na letiste pesky, protoze cestou autem bys propalil vic paliva nez letanim s 2.0kou. Navic Methyl se vyrabi z obnovitelnych zdroju na rozdil od benzinu.
A ten smrad taky neni tak horky. Pokud methyl nezapalujes, tak temer nesmrdi. Samzorejme ho musis mit v uzavrene nadobe - to da rozum.
KAzdopadne zbytek je pravda - hluk, zapatlany model a vse okolo. Ale ekvivalentni vykon s elektrikou to uz neni sranda. Jen motor te bude stat vic nez letadlo.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: JerryK, Kuta33 a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|