HERRI
|
Napsal: čtv 29.06.2006 6:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.6.2004 Příspěvky: 1627 Bydliště: LIBEREC
|
ve vsech pripadech se jedna o stejne motory Mabuchi RS 380, ktere se vyrabeji cca 30 let a prakticky beze zmeny....Nazvy Permax, Speed, MIG jsou podle znacek dodavatelu (Multiplex, Graupner, Megamotor). Ja osobne uprednostnuji motor 400 od MIGu, protoze ma zesileny plášť z plechu a je nejlevnejsi (neplatis za renomovanou znacku).
|
|
Nahoru |
|
|
Abu
|
Napsal: čtv 29.06.2006 9:16 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 10798 Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 11
|
Mam pocit ze nektere vyrabi Mabuchi a jine Igarashi (?), ale jinak je to velice podobny...
_________________ Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
|
|
Nahoru |
|
|
wroum
|
Napsal: čtv 29.06.2006 9:22 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.1.2006 Příspěvky: 2222
|
IMHO je to uplne jedno. mel sem jak permax, speed tak i MIG a rozdil je minimalni. presto mam nejradsi MIG.
|
|
Nahoru |
|
|
radekc
|
Napsal: čtv 29.06.2006 9:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 5.6.2006 Příspěvky: 102
|
wroum píše: IMHO je to uplne jedno. mel sem jak permax, speed tak i MIG a rozdil je minimalni. presto mam nejradsi MIG.
Připomíná ti to tu stihačku, že???
|
|
Nahoru |
|
|
HERRI
|
Napsal: čtv 29.06.2006 10:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.6.2004 Příspěvky: 1627 Bydliště: LIBEREC
|
Abu píše: Mam pocit ze nektere vyrabi Mabuchi a jine Igarashi (?), ale jinak je to velice podobny...
Je to asi takto:
Mabuchi je z Číny a dodává jej Graupner jako Speed.
Igarashi je kdoví odkud a dodává jej Multiplex jako Permax a Megamotor jako MIG.
Rozdíl Igarashi a Mabuchi je v uložení hřídele - je to jen kosmetická záležitost. Nějaké rozdílné detaily jsou i na zadním víku a vlastní plechovce. MIG 400 má výhodu, že je nejlevnější - 99 Kč a má zesílený plášť (verze 7.2V)
Další značka, pod kterou se prodávají čínské plechovky je Megax, firma Hacker prodává plechovky pod názvem Sprint...
|
|
Nahoru |
|
|
georg
|
Napsal: čtv 29.06.2006 10:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.8.2005 Příspěvky: 2403 Bydliště: letiště Točná, Praha
|
Hele mě ty rozdíly mezi Speedem a multiplexem přídou ve výkonu aspon na větroni, ale mužu se mýlit ten multiplex je asi výkonější o nějakej ten W jo já mám 480 tam je to poznat
_________________ kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
|
|
Nahoru |
|
|
HERRI
|
Napsal: čtv 29.06.2006 10:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.6.2004 Příspěvky: 1627 Bydliště: LIBEREC
|
georg píše: Hele mě ty rozdíly mezi Speedem a multiplexem přídou ve výkonu aspon na větroni, ale mužu se mýlit ten multiplex je asi výkonější o nějakej ten W jo já mám 480 tam je to poznat
Taky mi přijde Igarashi o něco živější než Mabuchi...480 to už je o něčem jiným - nejlevnější je opět MIG za 165,- - slušnej motor za ty prachy
|
|
Nahoru |
|
|
HERRI
|
Napsal: čtv 29.06.2006 11:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.6.2004 Příspěvky: 1627 Bydliště: LIBEREC
|
radekc píše: Ony ty 480-tky mají taky vylepšený chlazení, ne? Já to alespoň pozoroval na Permaxu. Po výměně 400vky, která hřála jak kamínka za 480tku, která byla jen trochu teplá.. Přičemž proudový odběr šel ještě o 2A nahoru.
chlazení maj oba motory stejný (to zn. bez turbo ventilátoru) 480 ti hřeje míň protože nedostává takovej záhul jako 400 (se stejnou vrtulí). Pokud používáš na 480 stejnou vrtuli jako na 400 tak ti odběr příliš nevzroste a 480 v větší vrtulí žere jako prase a poměr příkon/tah je daleko horší než u 400
|
|
Nahoru |
|
|
georg
|
Napsal: čtv 29.06.2006 11:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.8.2005 Příspěvky: 2403 Bydliště: letiště Točná, Praha
|
mě to topí šíleně ta 480 na ten větron je malá a je tam taková udušená to chlazení musim vymyslet
_________________ kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
|
|
Nahoru |
|
|
HERRI
|
Napsal: čtv 29.06.2006 11:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.6.2004 Příspěvky: 1627 Bydliště: LIBEREC
|
georg píše: mě to topí šíleně ta 480 na ten větron je malá a je tam taková udušená to chlazení musim vymyslet
dobrý chlazení je základ u plechovek protože tyhle motory vyvíjej hromadu tepla...nutno je taky to teplo odvádět z trupu jinak to přehřívá rengl a baterku (hlavně bacha na Lipolky)
|
|
Nahoru |
|
|
georg
|
Napsal: čtv 29.06.2006 11:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.8.2005 Příspěvky: 2403 Bydliště: letiště Točná, Praha
|
Lipolky nemám a to přehřívání baterek se mi nezdá mám Nimh
_________________ kanál: 40 Mhz-81, 54, 53 a 2.4 Ghz Jeti DUPLEX Modeláři Točná
|
|
Nahoru |
|
|
j3nda
|
Napsal: čtv 29.06.2006 12:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.2.2006 Příspěvky: 1609 Bydliště: Praha
|
nojo nimh se ohrivaj normalne, lipolky jsou pri 60st kaput
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|