Vzduchoplavec
|
Napsal: čtv 29.06.2006 15:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
V prve rade do nej patri detonacni palivo - ne methyl ani benzin. A pak to chce starter. Obavam se, ze rukou by to moc neslo. Nam ten motor chodi docela dobre.
|
|
Nahoru |
|
|
Billy Bob Bean
|
Napsal: čtv 29.06.2006 16:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2006 Příspěvky: 1185 Bydliště: Olomouc, přechodně Brno
|
Detonační palivo mám. Už před půl rokem jsem ho chtěl zkusit rozchodit, byl zatuhklej a nechal jsem ho týden v petroleji a teď po půl roce stání se s ním dá hejbat. Akuvrtačkou + nějakým udělátkem by se to dalo nastartovat?
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 19:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
tak pozor, tímto motorem jsem od osadil motorové zimní sáně. mám jak MK 17, tak i starší MK 16. rozbehnout to je dosti komplikovaný, ale né nerealný.já ho roztáčel v klidu rukou(pravda občas dost slušne kopnul) ale pro nastartování je nutná jiná komprese,když ti naskočí tak ža ti nechcípne(má to ,,sloní,, otáčky) tak pak kompresy přidej. a podle zvuku vylad na MAX.otáčky, je to fakt pila.ale teče z toho olej jak prase.všechno je upatlaný, bordel všude a ták...
|
|
Nahoru |
|
|
Zaky
|
Napsal: čtv 29.06.2006 20:23 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
to Omaha86: pokud máš školu na MK17, tak do toho Spita dej bez nejmenších obav tu 2,5 žhavík, proti MK17 poslouchá na slovo
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 20:26 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
no a nebude to zbytečne premotorovaný? když je to konstruovaný na 2ccm.!
|
|
Nahoru |
|
|
Zaky
|
Napsal: čtv 29.06.2006 20:46 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
Kolik to bude mít rozpětí ?
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: čtv 29.06.2006 20:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
křídlo: profil klark Y,rozpětí 91cm, hloubka profilu 21cm
hmotnost cca 900g
délka trupu 70cm
|
|
Nahoru |
|
|
Zaky
|
Napsal: čtv 29.06.2006 21:27 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 19.1.2005 Příspěvky: 48 Bydliště: Praha
|
Tak to možná bude skutečně ta 2 ccm lepší (pokud to bude MVVS s mufflerem), ikdyž pokud plánuješ třeba ASP, tak klidně i tu 2,5, výkonu není nikdy dost.
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: pát 30.06.2006 10:22 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
no nevim kouknu jakej je v tom hmotnostní rozdíl,cena bude asi podobná
|
|
Nahoru |
|
|
Billy Bob Bean
|
Napsal: pát 30.06.2006 11:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.6.2006 Příspěvky: 1185 Bydliště: Olomouc, přechodně Brno
|
omaha86 píše: tak pozor, tímto motorem jsem od osadil motorové zimní sáně. mám jak MK 17, tak i starší MK 16. rozbehnout to je dosti komplikovaný, ale né nerealný.já ho roztáčel v klidu rukou(pravda občas dost slušne kopnul) ale pro nastartování je nutná jiná komprese,když ti naskočí tak ža ti nechcípne(má to ,,sloní,, otáčky) tak pak kompresy přidej. a podle zvuku vylad na MAX.otáčky, je to fakt pila.ale teče z toho olej jak prase.všechno je upatlaný, bordel všude a ták...
O bordel mi nejde, jenom ať to tak nějak chodí. Není něco ůpodle čeho by se dala nějak ze začátku nastavit komprese, Nemám vůbec tušení co tam nastavit nebo se to dělá nějak od oka?
|
|
Nahoru |
|
|
Vzduchoplavec
|
Napsal: pát 30.06.2006 12:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2006 Příspěvky: 3536 Bydliště: Velke Prilepy - Praha Zapad
|
Jestli se nepletu, tak nahore je takova jako klicka, kterou se ta komprese steluje. Ja mam ovsem dojem, ze ten nas motor se uz nijak moc ladit nemusi.
Kdyz uz se to jednou trefi, tak to slape. Ani nejakeho prehnaneho oleje tryskajiciho z motoru jsem si nevsiml. Nic co by nebylo bezne.
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: pát 30.06.2006 16:09 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
ano.Detenečná motory mají na hlave takové hejblátko s kterým se šteluju komprese. Já mel u MK 17 palivovou trisky asi na 1 a půl otáčky. Komprese nevim.ale proste mu nejdřív 2x nacupuj.( uspi dyfusor a otoč vrtulí)pak ho roztáčej a přidávej kompresy. nakonec ti začne zažehávat.až ti chytne tak vylad komprsí na max. otáčky.čim máš vetší kompresy tim musíš trochu ubrat benzín.to poznáš.dej vedet až to rozchodíš
|
|
Nahoru |
|
|
omaha86
|
Napsal: pát 30.06.2006 16:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 17.6.2006 Příspěvky: 142 Bydliště: Bystřice u Benešova Obrázky: 4
|
ty ten motor roztážíš rukou nebo startérém? já abych ho nahodil musel ubrat vždy kompresy cca o pul otáčky a když chytnul tak ho pokaždé zase vyladit na max.ot. dotažením komprese na puvodní mez...jak to děláš ty?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|