pridavam par fotiek co som vcera narobil.
Prva je z osadenia motora. Skusene oko si vsimne ze som si prepazku najskor zle navrtal a musel som to neskor prerabat. hups

Dalsie fotky sa tykaju anti spark plug.
Ono to vypada aj podla navodu ze sa to proste buchne na privod do regulatoru a spaja ako posledny. Ten konektor ma podla vsetkeho dve izolovane casti - Spicku a telo konektora. vzdy pri zapajani sa teda najskor spoji s druhou stranou spicka a az potom telo konektora. Zeby vo vnutry bol nejaky odpor ? alebo nieco podobne ?
Neostava asi nic ine a len to vyskusat. Takze dalsia "challenge" bude vybrat nejake baterky.
Pokial by som tam hodil 5800mAh okolo 25c a pocital s priemernym odberom okolo 50A (co verim ze je podla tubulky odberu motoru nadhodnotene) tak mi to vychadza na max 7 min.
Takze aj s rezervou niekde okolo 5-6 min lietania.
Co na to hovorite? Alebo ist radsej s kapacitou vyssie?